Rss
Submit a New Listing

TopCall ApS – Telefonpasning

Posted by in on 30/12/2017

TopCall ApS – Telefonpasning

Virksomhedne TopCall ApS med domicil i Næstved og afdeling i Malaga, Spanien, er en af de såkaldt “tunge spillere” på markedet for outsourcing af kundeservice, telefonpasning, salgsservice og pasning af web chat m.m. TopCall skiller sig ud fra mængden af firmaer, der tilbyder denne type receptionsservice etc. ved også at tilbyde en helt unik mulighed: Pasning af live chat funktion på kunders hjemmesider.

Det er nemmere at give et link til beskrivelsen af det, end det er at forklare konceptet her: https://www.topcall.dk/live-chat/

Priser på telefonpasning

Det er klart, at det eret af de første spørgsmål, der dukker op. Kan det betale sig? Hvad koster det?

Mange bliver overraskede over, hvor billigt det reelt er at få passet telefon, kundeservice m.m. af specialtrænede konsulenter, der behandler enhver henvendelse med udsøgt professionalisme. Du kan se lidt om prisniveauet her: https://www.topcall.dk/priser/

Det er dog et ubestrideligt faktum, at enhver virksomhed, der ikke har en sublim og præcis telefonpasning, mister potentielle kunder. Og det er jo nemt at regne udm hvor mange kunder, man skal miste, før det ville være billigere at betale for en outsourcet telefonpasning, ikke?

Additional Info

View Location

Submit a Comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *